Forever Living Products Scandinavia AB

Hvad er Forever?

Direkte salg

Forever er repræsenteret i over 150 lande i hele verden. I Skandinavien, hvor Forever blev etableret i 1998, er vi den største virksomhed med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter baseret på Aloe vera. Salget foregår udelukkende via selvstændige forhandlere. Vi er medlem af Direkte Salgs Foreningen i Sverige og følger foreningens retningslinjer. Forever Living Products Scandinavia AB er et datterselskab af det internationale Forever Living Products. Moderselskabet blev grundlagt i USA i 1978 og er verdens største producent og distributør af Aloe vera. Vi har egen avl i USA, Mexiko og den Dominikanske Republik.

Aloe vera

Kernen i Forevers virksomhed består af Aloe vera. En plante som længe er blevet elsket for sine gode egenskaber. Den tyktflydende indergelé kan enten presses og drikkes som et kosttilskud eller blandes med andre omhyggeligt udvalgte ingredienser til forskellige hud- og hårplejeprodukter.

I dag er Aloe vera hovedingrediensen i de fleste af vores produkter. Forever ejer sine egne Aloe vera-plantager og er verdens største avler, producent og distributør af Aloe vera. Forevers Aloe vera dyrkes med vekselbrug og høstes med håndkraft.  Virksomheden har 100% kontrol over hele processen fra dyrkning til færdigt produkt. Det sikre den allerhøjeste kvalitet på de produkter, som Forever sælger. Den høje kvalitet på produkterne bekræftes af de certificeringer og kvalitetsmærkninger, vi har fået rundt om i verden. Mange af vores produkter er godkendte ifølge Kosher Rating og Islamic Seal, og de fleste af vores kosttilskud er Halalcertificerede. Her på hjemmesiden kan du læse mere om Forever, Aloe vera og vores produkter.